عليرغم گذشت 12 سال هنوز از لايه نفتي پارس جنوبي بهره برداري نشد
به گزارش "نفت نيوز"عليرغم گذشت ۱۲ سال از توسعه ميدان پارس جنوبي هنوز از لايه نفتي اين ميدان بهره برداري نشده است. حدود ۴ سال پيش چند حلقه چاه نفت با نظارت مهندسي نفت مناطق نفتخيز در اين لايه حفاري شد ولي وزارت نفت در آن موقع بنا به دلائل نامعلومي از ادامه پروژه ممانعت بعمل آورد.اينك پس از سالها مديرعامل شركت پتروايران اعلام كرد حفاري چهارمين چاه لايه نفتي ميدان پارس جنوبي تا ۱۰ روز آينده به پايان مي رسد!
ادامه نوشته
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم مرداد ۱۳۸۵ ساعت 22:19 توسط
|
مدير عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: مذاکرات در مورد نهايي کردن متن قرار داد خدماتي فاز ۱۱ طرح توسعه ميدان گازي پارس جنوبي با شرکت توتال در دست اجراست و اين قرارداد خدماتي بزودي امضا مي شود.